Saturday, January 27, 2007

Harcra készülök

Ismét úgy megyek egy versenyre, hogy meg akarom nyerni.- Talán sikerül is. Tulajdonképpen midnen versenyre úgy megyek, hogy én nyerem, s az opdaúton titokban már a döntőt tervezgetem. De nem szabad hibáznom. Hehe.
Odakint esik a hó, és ez nagyon kedvemre van. Gyorsan megírtam a deck listet, persze tollel, nyomtatóm még mindig nincs. Tegnap elég sokat melóztam, harminc ügyet zártam le. Nem rossz. Ebből 12-5 sikertelen, persze. Nem, még nem siekrült 20 sikertelent megírnom. Majd egyszer, de talán agyilag nem bírom. Akár többet is lehetne, amilyen a tempóm. Felpörgök fél órára, megcsinálok ötöt, és utána leeresztek, és kipukkan az agyam.
Destillattal melegítek. Az 1900 utn fel kell pörögnöm. Meg még meg kell nézni, hogy a leggyorsabb a Rack. Bár vannak fogalmaim.

Ja, Death Note. Még. Még. Függő lettem, azt hiszem. Meg is nézem megint előről. Vajon fogom újra élvezni, tudván, hogy mi van a háttérben? Szerintem igen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home