Monday, January 29, 2007

mittomén

Igen, egy kicsit áfradt vagyok. Talán mert hat előtt felébredtem. Aszsem az lehet az oka. Kedvesnek már meg sem írom mailbe, annyira default, hoyg nem tudom kialudni magam. De most legalább a három taskból emgcsináltam egyet. Fene, a secret projektet kéne már befejezni, de nem megy.messze van az is. Sebaj. Majd csak.

Aleksej Karilin meg elnyerte GP tetszését. Helyes. hosszú lett és remélem részletes. Azt mondta, h. tetszik neki. Már én is várom a preloudot (vagy hogyan írják).

Most csak fáradt vagyok. Persze, hiányzol. Nem megmondtam, hogy így lesz? Egész nap úgy érzem, hogy kaptam valami fontosat, és utána csak rájöttem, hogy egy jót versenyeztem, és ez tart még lázba. Jó partik voltak, és nagyon-nagyon jól éreztem magam. Ezért. Meg..igaziból tökéletes hétvégém volt. Kártya, buli, Kedves pénteken, színház, rpg, család. Minden benne volt, amit szeretek, amihez kötődöm. Csak az alvás nem.
Életem egyik legjobb hétvégéje volt. Még a rántottát sem égettem oda és ízlett neki (is - én imádom a saját főztömet. Legalább ezt).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home