Sunday, January 28, 2007

Verseny

Ja, majdnem. Ötödik lettem.- A döntő nagyon izgalmas volt, meg az egéász verseny. Majd´ minden asztalomon nagyon sok volt a kombináció, a lehetőségek..sokat kellett agyalni. A döntőben egy akció hiányzott a jobb helyhez, de az éppen nem volt meg. Mintha egy hatalmas egyenletet bogoztunk volna. Jó kis meccs volt. Végül hárman összefogtak ellenem, és kitoltak. Szemetek.
Utána a buli jó volt nagyon. Ugráltam sokat, kávékoktél+ négy unikum tett róla, hogy ne punnyadjak. Most Gillz fáradt le. Nem tudta mitől, én sejtem: rosszul aluidt, és Főnixelt egész nap.

Na, de suttyódizsibe a lista, amit kapásból összeállítottam, hogy kéne hallgatni:

Brooklyn Bounce - Take a Ride

Scooter-That´s no fate

Dune - Hardcore vibes

Captain Jack - Drill instructor

Dj Bobo- freedom

Scooter-Back in the UK

Beatrice mehet?:D

E-rotic - Fred come to bed

2Unlimited - No limit

Miles - Children

Marusha - I am my best friend (vagy Best friend a címe simnán..nem´tom)

Coolio - Too hot

Falco - naked

Apollo 440 - Talkin about doubt

Chumbawamba - Tumbthumping

Bone thugs´n Harmony - Crossroads (http://www.youtube.com/watch?v=ULmTSIzZLc0)

Dune - I can´t stop raving

Offspring - Pretty Fly (for a White guy)

Fool´s Garden - Lemon Tree

Spice Girls - Spice up your life

The Verve - Bittersweat Symphony

Fun Factory - celebration

Nana - Lonely

Nana- Remember the Time

C-block - Time is tickin´ away

0 Comments:

Post a Comment

<< Home